Veelgestelde vragen

Inklapbare content

Hoe snel kunt u mijn vraag beantwoorden?

We reageren op berichten en e-mails in de volgorde waarin ze worden ontvangen. De meeste vragen worden binnen 24 uur tijdens onze kantooruren behandeld.

Hoe lang duurt de verwerkingsperiode?

Onze verwerkingstijd bedraagt ​​1-2 werkdagen. Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Hoe lang duurt de verzending?

De levertijden variëren, maar bedragen doorgaans 5 tot 10 werkdagen nadat de bestelling is verwerkt. U ontvangt een trackingnummer per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is of nabesteld is?

Als een artikel in uw bestelling niet op voorraad is, sturen we u een e-mail met een verwachte datum waarop het artikel weer op voorraad is. Als het langer dan twee weken duurt voordat het artikel weer op voorraad is, storten we het bedrag terug voor het/de niet-beschikbare artikel(en).

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op via joran@bushii.nl. Annuleringen zijn alleen mogelijk voordat de bestelling is verwerkt of verzonden.

Ik heb het verkeerde adres opgegeven voor mijn bestelling, kan ik dit wijzigen?

Als u een verkeerd bezorgadres heeft opgegeven bij uw bestelling, neem dan binnen 24 uur contact met ons op.

Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het bezorgadres aanpassen. Echter, als de bestelling al is verzonden, kunnen we hier helaas niets meer aan doen.

Ik heb 2 of meer artikelen besteld, waarom heb ik er maar één ontvangen?

Wanneer u meerdere artikelen tegelijk bestelt, kunnen deze afzonderlijk worden verzonden, omdat de producten uit verschillende magazijnen komen. U kunt daarom één artikel eerder ontvangen dan de andere.

Maak u geen zorgen als u niet alle artikelen tegelijk ontvangt... ze komen eraan!

Ik moet mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe doe ik dit?

Wij doen altijd ons best om u tegemoet te komen. Echter, als uw bestelling al is verzonden, kunnen wij deze niet annuleren.

Als u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om wijzigingen door te voeren, mits uw bestelling nog niet is verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we deze helaas niet meer aanpassen.

Mijn bestelling is er nog steeds niet, kunt u helpen?

Als uw bestelling langer dan 15 werkdagen na verzending onderweg is, neem dan contact met ons op en wij zullen dit voor u onderzoeken.

Wij bieden een geld-terug-garantie of sturen uw bestelling opnieuw op.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen na het plaatsen van mijn bestelling?

Er is een grote kans dat onze e-mail in uw SPAM/JUNK-map terecht is gekomen, dus controleer deze alstublieft.

Als u de e-mail nog steeds niet kunt vinden en deze opnieuw wilt ontvangen, laat het ons dan weten.

Ik heb geen track & trace-nummer, wanneer krijg ik dit?

Wanneer u uw verzendbevestiging per e-mail ontvangt, kunt u contact met ons opnemen voor een update over uw track & trace.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Wij accepteren alle grote creditcards en betaalkaarten zoals iDEAL via Stripe.

Als uw kaart is geweigerd, maak u dan geen zorgen. Neem eenvoudigweg contact met ons op en wij zullen u verder helpen.